Mezi nedávné vrcholy operní činnosti patří Carmen v Královské opeře v Covent Garden; Tosca, Madama Butterfly a La Traviata ve Vídeňské státní opeře; La Traviata, Madama Butterfly a Barbiere di Siviglia v Bavorské státní opeře; Lady Macbeth z Mcenského újezdu a La Traviata v Opernhaus Zürich; Don Carlo, Iolanta, Manon Lescaut, Tosca, a La Bohème v moskevském Velkém divadle; La Fanciulla del West a Aïda v Anglické národní opeře; Rusalka v České národní opeře, Rigoletto v Norské národní opeře; Der fliegende Holländer, Evžen Oněgin, Boris Godunov a Carmen v Polské národní opeře; a Faust ve Washingtonské národní opeře. Byla první dirigentkou, která vedla operu v Arena di Verona, konkrétně Toscu a Madamu Butterfly; v Novém národním divadle (NNT) Tokio, kde uvedla Madama Butterfly; a v Opeře di Roma, kde dirigovala Aïdu.
Na koncertním pódiu vedla Maestro Wilson San Francisco Symphony, Los Angeles Philharmonic, Vídeňský komorní orchestr, Symfonický orchestr Bavorského rozhlasu, Ruský národní orchestr, PKF- Prague Philharmonia, RAI Symphony Orchestra, Ravinia festivalových orchestra, Seattle symfonický orchestr, Orchestre national d'Ile de France, NDR Radiophilharmonie, Torontský symfonický orchestr a Orchestre Symphonique de Montreal. Její symfonický repertoár je pestrý, přednostně se specializuje na Šostakoviče, Čajkovského, Mahlera, Brahmse a Beethovena.
Keri-Lynn Wilson vyrůstala v kanadském Winnipegu, kde se od raného věku učila hrát na flétnu, klavír a housle. Ještě jako studentka na Juilliardu asistovala Claudiu Abbadovi na Salcburském festivalu a získala stipendium od Tanglewood Music Center. Po absolutoriu na Juilliard v oboru flétny a dirigování byla jmenována dirigentkou Dalass Symphony Orchestra.