Zrušení koncertů v důsledku vládních opatření
Aktualizace 14. 4. 2021
Vážení přátelé a návštěvníci koncertů PKF,
vládní opatření v souvislosti s Covid-19 se pochopitelně citelně dotýkají i oblasti kultury a klasické hudby. PKF – Prague Philharmonia musí zrušit všechny své plánované koncerty i v dubnu a květnu 2021. Současně vás ale nechceme připravit o možnost odpočinout si a načerpat energii při krásné hudbě a hledáme možnosti, jak vám ji zprostředkovat co nejatraktivněji. Právě proto jsme pro vás připravili zajímavý projekt on-line koncertů. Sledovat je můžete na našem Facebooku a také prostřednictvím YouTube.
V dubnu a květnu 2021 se opatření dotýkají těchto koncertů:
- D4 - 10. dubna 2021, Rudolfinum - zrušeno
- E4 - 10. dubna 2021, Rudolfinum - zrušeno
- S4 - 13. dubna 2021 - zrušeno
- K3 Schulhoff. Ibert. Debussy - 26. dubna 2021 - náhradní termín bude v příští sezoně 2021-2022
- A7 Barber. Weill. Ravel - 5. května 2021 - zrušeno
- K9 Rota. Cílková. Dvořák - 10. května 2021 - náhradní termín bude v sezoně 2022-2023
- S3 Marián Lejava – dirigent nebo skladatel? - 18. května 2021 - koncert se uskuteční v náhradním podzimním termínu
Milí fanoušci a abonenti, vaše velká podpora je pro nás nesmírnou vzpruhou v době, kdy celé odvětví živého umění prochází velmi těžkou zkouškou. Peníze za vstupenky vám vrátíme a zároveň doufáme, že se snad brzy uvidíme zase osobně.
Přejeme vám pevné zdraví a těšíme se na viděnou.
Vaše PKF
Refundace vstupenek
Vstupné za zrušená představení Vám vrátíme do 30 dnů po předložení potřebných dokladů.
Co od Vás pro vrácení částky za zakoupené jednotlivé vstupenky potřebujeme doložit?
- Vstupenky zakoupené kartou online – potřebujeme scan vstupenky a poslední čtyřčíslí platební karty, kterou byla platba uhrazena.
- Vstupenky zakoupené převodem – potřebujeme výpis z účtu o transakci.
- Vstupenky hrazené na pokladně v hotovosti - peníze Vám vrátíme také v hotovosti.
- Pokud jste hradili vstupenky dárkovým poukazem, kontaktujte vstupenky@pkf.cz kvůli výběru nových koncertů.
- Pokud jste vstupenku zakoupili u jiného prodejce než na webu či v pokladně PKF, pak je nutné žádat o refundaci u konkrétního prodejce.
V případě nejasností, prosíme, kontaktujte zákaznický servis na e-mailu vstupenky@pkf.cz. Zároveň však prosíme o trpělivost, jelikož dotazů je velké množství.
Kompenzace vstupného za zrušené koncerty zakoupené v rámci balíčků
Vstupné za zrušená představení Vám vrátíme do 30 dnů od zaslání žádosti a doložení potřebných dokladů. Cena vráceného vstupného bude vypočítána jako poměrná část k celkové ceně zaplaceného balíčku.
Co od Vás pro vrácení částky za zrušené koncerty zakoupené v rámci balíčků potřebujeme doložit?
- Platili jste na na pokladně v hotovosti? Peníze vám můžeme vrátit také pouze v hotovosti.
- Platili jste na pokladně kartou? Potřebujeme scan vstupenky.
- Nakupovali jste online a platili kartou? Potřebujeme scan vstupenky a poslední čtyřčíslí karty, kterou byla úhrada provedena.
- Nakupovali jste online a platili předem? Peníze vám vrátíme na účet, potřebujeme k tomu výpis z bankovního účtu s uvedením dané transakce a scan vstupenky.
- Pokud jste vstupenku zakoupili u jiného prodejce než na webu či v pokladně PKF, pak je nutné žádat o refundaci u konkrétního prodejce.
Děkujeme za Vaši trpělivost.